Selecteer een pagina

Nieuws

Hoe maakt u uw klant onderdeel van uw plastic recycling proces?

We begrijpen dat plastic recycling niet voor iedereen een alledaags onderwerp is. Toch dragen veel mensen graag bij aan een duurzame wereld. ♻ Plastic recycling is voor veel organisaties een essentieel onderdeel geworden van hun bedrijfsvoering. Wij helpen u graag om de consument onderdeel te maken van dit proces, zodat u en uw klant er meer voordeel uit kunnen halen!

 

Door plastic recycling belangrijk te maken binnen uw organisatie, laat u uw klanten uw commitment aan duurzaamheid zien. Het helpt uw reputatie als een duurzaam verantwoorde organisatie en helpt klanten eraan herinneren hun bijdrage te leveren. Er zijn verschillende manieren om dit te doen, van een plastic recyclepunt binnen het bedrijf tot een beloningsprogramma wanneer mensen plastic bij u inleveren. 💡

 

Wilt u uw klanten op een leuke manier stimuleren om plastic te recyclen? Koppel het inzamelen aan een wedstrijdelement. Zet twee plastic inzamelbakken naast elkaar, hang een bordje met een vraag boven de bakken en plaats op de bakken zelf twee antwoorden. Denk aan vragen als: wie wordt dit jaar eredivisie kampioen? Welk product vindt u het lekkerst? Welk merk is uw favoriet? Klanten deponeren hun plastic bij hun favoriete antwoord. Zo stimuleert u uw klanten hun plastic in te leveren en wanneer u het slim aanpakt, komt u ook nog eens meer over uw klant te weten!   

 

Door klanten te stimuleren om plastic te recyclen, helpt u uw klant om betrokken te raken bij uw organisatie en product. Zo bouwt u een positieve relatie op met uw stakeholders en werkt u samen aan duurzaamheid en milieubescherming!♻️    

 

Op het gebied van inzamelen en sorteren van plastic afval, beschikt Broeckx Plastic Recycling over vele mogelijkheden en jarenlange kennis en ervaring. Meer weten over onze diensten of het algehele recycleproces van plastic? Neem dan gerust contact met ons op!