Selecteer een pagina

Vacature

Allround administratief medewerk(st)er 32 – 40 uur

Broeckx Plastic Recycling BV is op zoek naar een Allround administratief medewerk(st)er. Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie en je bent gewend om zelfstandig te werken aan afwisselende taken. Verder verzorg je de maand en jaarafsluiting en maak je financiële rapportages voor de directie en collega’s. Naast deze administratieve werkzaamheden verzorg je ook andere administratieve taken zoals verzuimregistratie, overurenregistratie en het contractbeheer. Een verantwoordelijke en brede functie binnen een familiebedrijf, werkzaam in een wereldmarkt.

Doen 💪

Kort gezegd zorg jij voor een zelfstandige succesvolle uitvoering van de administratieve werkzaamheden. Onderstaande werkzaamheden zijn hier een onderdeel van, maar zijn zeker niet allesomvattend: 

  • Controleren en verwerken alle uitgaande facturen;
  • Voorbereiden van de betalingen en bewaken van de debiteuren;
  • Maken van de verkoopfacturen en het verwerken van bankafschriften en kasmutaties;
  • Verzorgen van de binnen- en buitenlandse BTW aangiftes;
  • Registreren van de verzuimuren en de overuren en het verzorgen van het contractbeheer;
  • Aanspreekpunt voor administratieve vraagstukken.

Krijgen 💶

  • Een uitdagende en afwisselende job waarin je veel vrijheid én verantwoordelijkheid krijgt;
  • Een marktconform salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Een (h)echt en positief team in een familiebedrijf met regelmatige personeelsuitjes en vrijdagmiddagborrels;
  • Je komt te werken bij een bedrijf dat volop ontwikkelt en innoveert, wij staan nooit stil;
  • Doorgroeimogelijkheden: Als je ons laat zien wat je kunt, kijken we samen hoe we jouw ambities kunnen gaan waarmaken.

Kunnen 🚀

Wij zoeken iemand die bij ons past en die de gewenste opleiding en ervaring heeft. Onderstaande zaken zijn dan ook zeker een pré:

  • Je past binnen onze kernwaarden
    • Betrokkenheid, hart voor de zaak
    • Respectvol met elkaar omgaan
    • Oplossingsgericht
    • Plezier in het werk
  • Afgeronde financiële MBO/HBO-opleiding;
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré;
  • Cijfermatig en communicatief sterk, ambitieus, leergierig, zelfstandig en nauwkeurig;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Kennis en ervaring met AccountView is een pre.
  • Kennis en ervaring met MS Office, met name Excel, is gewenst.

 Over Broeckx | Esbeek (gemeente Hilvarenbeek)

Broeckx Plastic Recycling BV is een echt familiebedrijf dat al 40 jaar gespecialiseerd in het inzamelen, sorteren, transporteren en wereldwijd afzetten van gebruikte plastic verpakkingen. Broeckx Plastic Recycling BV staat voor oplossingsgericht, circulair, flexibel en betrouwbaar. Met als doel op deze wijze onze bijdrage te leveren aan een duurzame wereld, voor de volgende generaties!

Solliciteren?

Wil jij werken bij een toonaangevende speler in de recycling? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV aan arjanlemmens@broeckx.nl of neem contact op via het telefoonnummer 013-516 9214.

Waarom werken bij Broeckx?

Je krijgt een tijdelijke baan waarbij we flexibel kunnen zijn in werkdagen en uren. Je werkt in een klein enthousiast team in een innovatief bedrijf met korte lijnen en een gemoedelijke informele werksfeer. 

Twan Hesselmans

Operationeel Manager